Vogellanden logo
Navigatie overslaan
  • App
  • Mijn Vogellanden
    • Over Mijn Vogellanden
    • Inloggen Mijn Vogellanden
    • Portaal Mijn Vogellanden
    • Veelgestelde vragen
  • Organisatie
    • Nieuws
      • Nieuwsarchief
    • Agenda
    • Over Vogellanden
      • Missie, visie, kernwaarden
      • Organogram
      • Bestuur en adviesorganen
        • Medische Staf
        • Cliëntenraad
        • Ondernemingsraad
      • Jaarverslagen
    • Onderzoek & innovatie
    • Kwaliteit & veiligheid
      • Behandelovereenkomst
      • Huisregels
      • Privacyverklaring
    • Klachtenregeling
    • Beleeftuin Buiten Zinnig
  • Opleiding
    • Opbouw opleiding
    • Kenmerken Revalidatiegeneeskunde Zwolle
    • Etalagestage
  • Werken bij
  • Contact & adres
    • Route Vogellanden
 
U bevindt zich hier:  Organisatie >  Over Vogellanden >  Bestuur en adviesorganen >  Cliëntenraad
Lees voor
Vergroot tekst Verklein tekst
Volwassenenrevalidatie Kinderrevalidatie Bijzondere tandheelkunde Prevalidatie
Navigatie overslaan
  • Nieuws
    • Nieuwsarchief
  • Agenda
  • Over Vogellanden
    • Missie, visie, kernwaarden
    • Organogram
    • Bestuur en adviesorganen
      • Medische Staf
      • Cliëntenraad
      • Ondernemingsraad
    • Jaarverslagen
  • Onderzoek & innovatie
  • Kwaliteit & veiligheid
    • Behandelovereenkomst
    • Huisregels
    • Privacyverklaring
  • Klachtenregeling
  • Beleeftuin Buiten Zinnig
 

Cliëntenraad

Cliëntenraad van Vogellanden
Vogellanden vindt het belangrijk dat patiënten en hun familie en/of vrienden kunnen meepraten en meedenken. Daarom is er een cliëntenraad.

Wat doet de cliëntenraad?
De cliëntenraad van Vogellanden komt op voor patiënten en hun familie en/of vrienden. De leden van de cliëntenraad praten met de bestuurder, leidinggevenden, medewerkers, patiënten en hun familie over onderwerpen en keuzes die patiënten raken. De cliëntenraad kijkt wat goed gaat, stimuleert nieuwe ontwikkelingen en draagt verbeteringen aan.

De cliëntenraad bestaat uit (oud-) cliënten, naasten en belangstellenden
Door eigen ervaringen kunnen de leden uit de cliëntenraad goede voorstellen voor verbetering doen. Ook nemen ze zelf contact op met patiënten. De cliëntenraad is aanwezig bij verschillende bijeenkomsten voor patiënten. Ook bezoeken de leden regelmatig de verpleegafdelingen en de polikliniek. Ze praten dan met de patiënten en hun familie over verschillende onderwerpen.

De cliëntenraad bespreekt onderwerpen die belangrijk zijn voor cliënten
Voorbeelden van onderwerpen zijn:

  • Kwaliteit en veiligheid van zorg
  • Verbouwingen
  • Hygiëne
  • Eten en drinken
  • Mogelijkheden voor ontspanning

Jouw mening telt!
De cliëntenraad ontvangt graag reacties, tips en verbetersuggesties. Die suggesties kunnen gaan over jouw ervaring tijdens je verblijf in de kliniek, de ervaringen tijdens jouw therapie, beleving van ruimtes. Deel je ervaring of tip door een mail te sturen naar clientenraad@vogellanden.nl

Leden van de cliëntenraad
Op dit moment bestaat de cliëntenraad uit de volgende leden:

  • Theo van der Meer is voorzitter, lid sinds 2014
  • Nina Kalt is lid sinds 2012
  • Ellen Schaepman is lid sinds 2016
  • Anton van Gent is lid sinds 2016
  • Henk Hobert is lid sinds 2017
  • Vacature

De ambtelijk secretaris helpt de cliëntenraad met het plannen van afspraken en bijeenkomsten. Verder maakt de secretaris de verslagen van de vergaderingen bijeenkomsten.

Heb je vragen? Stel ze gerust!
Je kunt jouw vragen mailen naar clientenraad@vogellanden.nl

Post: Cliëntenraad Vogellanden, Postbus 1057, 8001 EB Zwolle

Cliënttevredenheid

  • 8,5
  • 8,6
  • 8,6
  • -

Praktisch

  • Stuur door
  • Print
© 2021 - Alle rechten voorbehouden -
Navigatie overslaan
  • Disclaimer-
  • Colofon-
  • Login
 
rightIconFooter
payoff

het ongewoon goed doen